رنک الکسا

معرفی کتاب واژه نامه ی تشریحی فوتونیک :: مهندسان اپتیک و لیزر

مهندسان اپتیک و لیزر

خوش آمدید
مهندسان اپتیک و لیزر

این وبلاگ یک وبلاگ نوپا است و دست یابی به تجربه کافی در گرو پیشنهادات و انتقادات سازنده شماست با نظرات سازنده خود ما را در کامل کردن این وبلاگ یاری کنید.
با تشکر قبلی از نظرات شما عزیزان



ساعت فلش


  • انجمن
  • معرفی کتاب واژه نامه ی تشریحی فوتونیک

    سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ب.ظ



    پس از اختراع لیزر و به دنبال آن ساخت تار های نوری، شاخه اپتیک و کاربردهای آن در علم فیزیک و الکترونیک آن قدر گسترده شد که زمینه ای جدید موسوم به فوتونیک در علم متولد گردید. در عصر حاضر پیشرفت و گسترش علم، امری لحظه ای شده که شاید با سرعت نور اتفاق بیفتد، بنابراین برای نزدیکی به لبۀ مرزهای علم به ناچار باید مطالب را در کم ترین حجم و به شکلی مصور ارائه نمود تا با صرفه جویی در زمان بیشترین مفاهیم قابل دستیابی باشد.
    در ویرایش نخست این کتاب که به صورت واژه نامه تشریحی تالیف و گردآوری شده است، خواننده با انواع پدیده ها، ابزار ها و سامانه های مرتبط با فناوری روز فوتونیک آشنا می شود، از این رو، برای دسترسی سریع به اصطلاحات تخصصی این علم گسترده و نو، اولین واژه نامه مصور تخصصی- تشریحی فوتونیک را بنیان نهادیم.

    دکتر شریفه شاهی انتشارات سخنوران امیرمسعود ریسمانچیان

     

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۹
    هادی تقی زاده

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی