رنک الکسا

پژوهشکده اپتیک و لیزر :: مهندسان اپتیک و لیزر

مهندسان اپتیک و لیزر

خوش آمدید
مهندسان اپتیک و لیزر

این وبلاگ یک وبلاگ نوپا است و دست یابی به تجربه کافی در گرو پیشنهادات و انتقادات سازنده شماست با نظرات سازنده خود ما را در کامل کردن این وبلاگ یاری کنید.
با تشکر قبلی از نظرات شما عزیزان



ساعت فلش


  • انجمن
  • پژوهشکده اپتیک و لیزر

    دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ
    پژوهشکده لیزر و اپتیک

    پژوهشکده لیزر و اپتیک» با نام قبلی مرکز تحقیقات لیزر» اولین مرکزی است که در این زمینه در کشور تاسیس گردیده است و تاکنون نقش بسزایی در بسط و توسعة این فن‌آوری مهم در کشور ایفا نموده است، به طوری که دراغلب  فعالیت‌های تحقیقاتی در این زمینه و در آزمایشگاه‌های لیزر موجود در کشور که اکثراً در چند سال اخیر پا به عرصة وجود نهاده‌اند تلاش و همکاری متخصصین پژوهشکده لیزر و اپتیک نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای را ایفا نموده است.

    پژوهشکده لیزر و اپتیک (مرکز تحقیقات لیزر) تا سال 1368 یکی از آزمایشگاه‌های مرکز تحقیقات هسته‌ای آن زمان بوده است و پس از آن تاریخ تا سال 1379 به عنوان یک مرکز مستقل زیر پوشش معاونت پژوهشی وقت سازمان انرژی اتمی به فعالیت خود ادامه داده است و از سال 1379 با مرکز طیف ‌نگاری ادغام گردید و فعالیت‌های خود را در قالب برنامه‌های معاونت پژوهشی آن زمان ادامه داد و از سال 1384 با تاسیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای  تحت عنوان پژوهشکده لیزر و اپتیک به کار خود ادامه می‌دهد.

     

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۱
    mohammad hoseini

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی