رنک الکسا

قدر دانی :: مهندسان اپتیک و لیزر

مهندسان اپتیک و لیزر

خوش آمدید
مهندسان اپتیک و لیزر

این وبلاگ یک وبلاگ نوپا است و دست یابی به تجربه کافی در گرو پیشنهادات و انتقادات سازنده شماست با نظرات سازنده خود ما را در کامل کردن این وبلاگ یاری کنید.
با تشکر قبلی از نظرات شما عزیزان



ساعت فلش


  • انجمن
  • قدر دانی

    دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ
    در ابتدا از تمامی کسانی که از این سایت بازدید کردند کمال تشکر را دارم

    امیدوارم که توانسته باشم با ساخت این وبلاگ بازدید کنندگان را با زمینه اپتیک و لیزر آشنا کنم

    لطفا با نظرات سازنده خود مارا راهنمایی نمایید

    نظر هر کس نشانگر شخصیت اوست.

    موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۱
    mohammad hoseini

    نظرات  (۳)

    ۱۲ آذر ۹۲ ، ۰۰:۴۱ امیر یاوندحسنی
    سلام به مدیر محترم وبلاگ بچه های اپتیک و لیزر؛ تبریک میگم! قدم خیلی خوبی برداشتید و امیدوارم تو این راه هر روز موفق‌تر باشید.
    من از طرف بچه های برق مخابرات 92 این نظر رو براتون میگذارم و ازتون دعوت میکنم تا از وب‌سایت ما هم به ادرس www.tc92.ir بازدید کنید. خوشحال میشیم!!!
    پاسخ:
    سلام عرض میکنم آقای یاوند حسینی ما هم تبریک میگیم خدمت شما انشاا... در کنار هم روز های خوشی رو داشته باشیما از بلاگتون هم دیدن میکنیم لطفا هم آدرس ما رو لینک کنید ممنون.
    ۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۳:۱۰ ی همکلاسی

    سلااااااااااااااام همکلاسی (= 

    دمت قیژ حال دادی بااین وبلاگ ک ساختی.ولی شکلکاش کو؟؟؟من میخام حسمو خوب بیان کنم!!!! 

    یه پیشنهاد بدم؟؟؟؟جای موزیک بی کلام تو وب خیلی خالیه.
    پاسخ:
    باشه انشاا... تا چند روز دیگه حال وهوای سایت رو عوض میکنیم شما هم میتوننین از موزیک بیکلام ها لذت ببرید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی