رنک الکسا

شعر طنز دانشجویی :: مهندسان اپتیک و لیزر

مهندسان اپتیک و لیزر

خوش آمدید
مهندسان اپتیک و لیزر

این وبلاگ یک وبلاگ نوپا است و دست یابی به تجربه کافی در گرو پیشنهادات و انتقادات سازنده شماست با نظرات سازنده خود ما را در کامل کردن این وبلاگ یاری کنید.
با تشکر قبلی از نظرات شما عزیزان



ساعت فلش


  • انجمن
  • شعر طنز دانشجویی

    دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ق.ظ

    استاد....صدامو داری.....
    به احترامت هیچ وقت حتی من.....
    نداشتم،به عمت کاری....

    انداختیم،با اینکه میدونستی....
    ترم اوله و تو این ترم نیس اون حسی....
    که تو دبیرستان بود و هست....
    شاید از اولشم من بودم که....
    نباید بر میداشتم با تو درس....
    رو همه حضورام،بستی چطور چشاتو؟
    هیس هیچی نگو فقط ببر صداتو....
    ببین چه دپرسم!ببین چه بی حسم!
    مجموع کل واحدام به 18 هم نمیرسن!
    اصن بی خیال دیگه نمیکنم منت کشی...
    من با تو دیگه نمیکنم جنگ قبولی...
    یه شب این درس،یه شب اون درس...
    هزارتا بدبختی ریخته روی سرم...

    من که از تو بیشتر بود مشغلم....
    من که حتی اگه تو ندی نمره هم....
    فقط به در س فک میکنم و درسو میخوام...
    چیه فک کردی مث تو لا...!

    دیگه خستم از منت کشی و درد و دل...
    بدم میاد از این درس چرت و پرت...
    برو نمیخوام نمره بدی به من...
    چون خوب میدونم نمره ندی خوبه حالت...
    موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۳۰
    mohammad hoseini

    لیزر

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی